Sunday, June 19, 2016

Tamoxifen 170






+

En toen wilde mijn oude maatje Erik weer eens pad op. Eindelijk Maar het Liep anders gelukkig talon. Erik wou wel een paar industrietjes doen en toevallig eu ik er wel een paar die ik wilde doen en zo Stonden nous dus een paar uur plus tard (ietsjes de wel plus tard dan gepland) op de parkeerplaats onze spullen te pakken en ons klaar te maken voor een wandeling richting gène het wat nous voor fibrinogène hadden. De 1E industry was een industriegebouw oud gaaf. het terrein op komen de Eerst, wat gelukkig redelijk snel lukte en toen dans sneltreinvaart naar het gebouw en de ingang zoeken. Ik wist een beetje waar nous moesten zijn, maar niet helemaal, veulent het gaatje zat toch een beetje verstopt hahaha. Maar Eindelijk gevonden, er dans gekropen en onze fibrinogène uit gekeken. Ik Dacht eigenlijk dat het groter était, maar voor mij was het al groot genoeg, veulent ik ben totaal geen industriemens en al helemaal niet 1 hele dag lang hahaha .. Maar hij était leuk en gaaf en heb leuke en vele fotos gemaakt daar. Toen weer via het zelfde gaatje naar buiten, ongezien weggekomen en op naar de 2e industrie. Mon dieu, waar était ik aan begonnen .. De 3e industrie était gelukkig wel echt verlaten haha. Al est er soms wel controle, maar die hebben nous Niet gezien. Moesten eerst ook nog ff Puzzelen houe nous er moesten komen, maar een beetje rencontré lef en doorzettingsvermogen en wat klimpartijtjes zijn nous uiteindelijk aangekomen waar nous wilden wezen. Dit was leuk en aangenaam. Heerlijke locatie en ja, zelfs voor een industrietje. Mijn 3e Alweer die dag hahaha. En de 4e industrie était ook leuk en zekers verlaten. Beneden de la pikkedonker, dat was wel jammer. Wel wat fotos gemaakt inclusief rencontré de zaklamp, maar boven was het goed helemaal te doen met het licht vele wat binnen kwam. Ook hier hebben nous ons prima vermaakt en ik hoop dat Erik een goed industriedagje gehad heeft. Ik dans Ieder geval wel. Ff genoeg industry voor de Komende tijd. Volgende keer weer gewoon een huisje ofzo hahaha.




No comments:

Post a Comment